Forum www.basra.fora.pl Strona Główna www.basra.fora.pl
Forum zlotu
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.basra.fora.pl Strona Główna -> Zasady, regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARC



Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Dromadera

PostWysłany: Pią 23:07, 14 Maj 2010    Temat postu: Regulamin

Regulamin

WARUNKI UCZESTNICTWA W ZLOCIE.
- Pełnoletność potwierdzona dokumentem tożsamości (dowód osobisty, lub inny dokument ze zdjęciem).
- Organizator dopuszcza warunkowo uczestnictwo osób, które ukończyły 17 rok życia, pod warunkiem dostarczenia przez zainteresowanego pisemnego oświadczenia (o treści ustalonej przez Organizatora) zgody na udział w zlocie, podpisanego przez prawnych opiekunów. Oraz poręczy za niego pełnoletnia osoba, która będzie jego opiekunem na Zlocie.
- Wpłacenie opłaty wpisowego w wysokości określonej przez Organizatora na nr konta, który został podany przez Organizatora
- Termin dokonywania wpłat mija 18 czerwca 2010.
- Obowiązek noszenia opasek identyfikacyjnych stron wydawanych podczas rejestracji.
- Stawienie się w określonym w programie Zlotu miejscu i czasie.
- Opłata wpisowa nie podlega zwrotowi.
- Zapoznanie się z udostępnionymi przez Organizatora regulaminami i zasadami, zaakceptowanie przepisów, czego bezpośrednim potwierdzeniem będzie podpisanie Oświadczenia.
- Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia w przypadku niespełnienia powyższych punktów.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni.
- Osoby lub grupy w rażący sposób naruszające regulamin i zasady dobrej zabawy muszą się liczyć z możliwością usunięcia ze ze zlotu. Od razu, oraz przyszłych edycji.

ZASADY WALKI I BEZPIECZEŃSTWO
- Dozwolone jest używanie wyłącznie replik broni typu ASG. Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe kulki 6 i 8 mm BB.
- Wymagana jest ochrona oczu. Zaleca się stosowanie atestowanych gogli/okularów przeznaczonych do rozgrywek ASG. Jednakże jakości ochrony oczu Organizator nie będzie wymuszał.
- Przez cały czas gry nie wolno zdejmować ochrony oczu. Dotyczy to również miejsc respów.
- Obowiązuje zakaz stosowania jakichkolwiek ładunków wybuchowych, hukowych, ogłuszających, dymnych, łzawiących czy jakichkolwiek innych środków o działaniu szkodliwym dla żywych organizmów, bez zgody Organizatora.
- Dopuszcza się stosowanie urządzeń typu LWC (laserowych wskaźników celu) przy kategorycznym zakazie celowania w głowę.
- Należy pamiętać o sile swojej repliki i nie strzelać ze zbyt małych odległości.
- W budynkach obowiązują ograniczenia mocy replik do 350fps. Celować nisko. Jeśli tylko to możliwe, używać "cichej śmierci".
- Dla ułatwienia zapamiętania ograniczeń, wprowadzamy oznaczenie replik. Pomiar przed rozpoczęciem gry.
Niebieska taśma na lufie- replika poniżej 350 fps, można strzelać z 5 metrów do przeciwnika oraz w budynkach.
Żółta taśma na lufie - moc 351-480 fps, można strzelać z odległości 10-20 metrów, należy zachować ostrożność, w budynkach i na mniejszych dystansach odłożyć replikę i używać broni bocznej.
Czerwona taśma na lufie - 481 fps i więcej. Zakaz używania ognia ciągłęgo! Tylko pojedynczy. Nie dotyczy broni wsparcia. 30 metrów to minimalny dystans, z jakiego wolno strzelać! Zachować ostrożność i rozsądek.
- Jeśli to tylko możliwe, nie strzelać w głowę.
- Nie wolno strzelać wystawiając replikę za róg czy okno i prowadzić ogień bez patrzenia gdzie się celuje!
- Granaty. Dozwolona pirotechnika, czyli granaty, miny: maksymalnie z petard K206 lub SP1001 na otwartej przestrzeni, w budynkach tylko K204 lub o niższej sile huku (K203, K202).
- granaty z kulkami/grochem działają na takiej samej zasadzie jak ogień z replik - kulka zadaje ranę.
- Nie rzucać granatów na oślep. Przed każdym rzutem ostrzec głośnym okrzykiem „granat!”
- Świece dymne - używanie świec wydzielających ogień jest zakazane!
- W przypadku dużej suszy lub niesprzyjających warunków cała pirotechnika może zostać zakazana.
- Miny-pułapki dźwiękowe. Miny tego typu, najczęściej odpalane przez potykacze i linki odciągowe umownie ranią osobę która wyzwoliła minę oraz osoby w promieniu 3 metrów (5 kroków). Osoba która uruchomiła minę ma obowiązek wyłączyć ją (nie rozdeptać).
- Miny wydzielające dym działają jak powyżej.
- Miny rozpryskowe działają jak powyżej, oraz zadają obrażenia kulkami.
- Trafienie liczymy po dostaniu kulką w ciało, mundur, kamuflaż czy jakąkolwiek część oporządzenia.
- Komunikacja między trafionym a pozostałymi graczami jest zakazana, przekazanie broni również.
- Przypadkowe trafienie przez sojusznika powoduje taki sam skutek.
- Trafianie w broń wyklucza możliwość jej dalszego użytkowania w danej rozgrywce. Naprawia ją również pięciominutowe przebywanie w bazie/respie, oraz interwencja technika.
- Rykoszety nie są uznawane. Uznawane są celne strzały po linii prostej przez niewystarczającą osłonę, tj. przez szeroko rozumiane zarośla, trawy, krzewy.
- Seria czy pojedyncza kulka, od jednego lub kilku graczy, liczone są jako pojedyncze trafienie.
- Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.
- Można (i należy przy małych odległościach) stosować prawo łaski i nie strzelać, tylko powiedzieć: "dostałeś" do osób które zostały zaskoczone, nie miały szans oddania pierwsze strzału. W przypadku wątpliwości, schodzą obie osoby.
- W powyższej sytuacji, gdy "trafiony" zaakceptuje swoje trafienie, należy strzelić raz obok niego, by był słyszalny fakt oddania strzału. Nie musimy tego robić, jeśli to było zadanie "cichej śmierci" poprzez dotknięcie.
- Zabronione jest strzelanie w pobliżu osób pozbawionych ochrony oczu, trafionych, osób postronnych, jak i do fotografów, innych osób nie biorących czynnego udziału w rozgrywce oraz zwierząt.
- Ranni i trupy oznaczają się czerwonym kolorem. Jeśli po trafieniu znajdują się na linii ognia, powinny się położyć i nakryć czerwoną szmatą.

REGULAMIN PORZĄDKOWY
- Organizator uprasza o przestrzeganie regulaminu, terminarza oraz podporządkowanie się innym ustaleniom powstałym w trakcie trwania Zlotu, a mających istotny wpływ na przebieg imprezy.
- Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko, przestrzegając regulaminu oraz ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.
- Rozgrywka może zostać przerwana (nieszczęśliwy wypadek, wtargnięcie na teren osób postronnych lub z innych powodów) w każdym jej momencie.
- Zastrzeżona pozostaje ustalona bezpośrednio przed rozgrywką częstotliwość krótkofalowa Organizatora.
- Liczebność i skład grup biorących udział w rozgrywce ustala Organizator.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania zlotu.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania zlotu.
- Zgody Organizatora wymaga wykorzystanie zlotu jako okazji do rozpowszechnienia wszelkich materiałów reklamowych czy promocyjnych.
- Zgody Organizatora wymaga wystawienie stanowiska handlowego oraz inne formy handlu na terenie zlotu.
- Zabrania się spożywania alkoholu podczas rozgrywek jak i w przerwach.
- Podczas trwania Zlotu zakazane są wszelkie działania mogące kojarzyć się z propagowaniem ideologii nazistowskiej i komunistycznej.
- Na terenie Zlotu obowiązuje zachowanie czystości i porządku.
- We wszystkich sprawach nie ujętych bezpośrednio w regulaminach, jak i dotyczących rozstrzygania kwestii spornych między graczami decydujące zdanie ma Organizator, którego decyzja jest nieodwołalna.


FILMOWANIE I FOTOGRAFOWANIE
-Używać kamery oraz aparatu fotograficznego może każdy, nie jest wymagana zgoda Organizatora.
- Osoba obsługująca kamerę lub sprzęt fotograficzny musi być odpowiednio oznaczona (biała koszula, kamizelka odblaskowa, czerwone okrycie głowy).
- Osoba obsługująca kamerę lub aparat fotograficzny nie jest zwolniona z obowiązku noszenia ochrony oczu.
- Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego powinna unikać sytuacji w której mogłaby zdradzić pozycję walczących.
- Obsługa kamery lub aparatu fotograficznego nie powinna nagrywać i fotografować osób które wyraźnie sobie tego nie życzą.
- Fotograf czy kamerzysta nie biorący udziału w misjach, zajmujący się tylko pracą reporterską, wyposażony w odpowiedni strój jaskrawego koloru i zabezpieczeniem wzroku może wpłacić tylko połowę składki.

INNE
- Opłata wpisowa przeznaczona jest na sfinansowanie potrzeb organizacyjnych zlotu tj. zabezpieczenie, przygotowanie i oznaczenie terenu, budowa fortyfikacji, zaplecza sanitarnego w postaci toalet Toi-Toi, oprawę miasta, rekwizyty do scenariusza i gry, wodę pitną, ubezpieczenie oraz jeden posiłek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ARC dnia Śro 3:00, 07 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.basra.fora.pl Strona Główna -> Zasady, regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin