Forum www.basra.fora.pl Strona Główna www.basra.fora.pl
Forum zlotu
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Zasady
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.basra.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARC



Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Dromadera

PostWysłany: Pią 0:14, 03 Cze 2011    Temat postu: Zasady

ZASADY GRY


[link widoczny dla zalogowanych]



Dowodzenie
Stosujemy podział dowodzenia. Dowódca w sztabie zarządza drużynami. Każda drużyna ma swoją nazwę i może być samodzielną grupą bojową.
W czasie trwania imprezy uczestników obowiązuje dyscyplina wojskowa. Oznacza to, że w ramach wybranych przez siebie grup podlegać będą wyłonionemu przez organizatora dowództwu i ustalonej przez to dowództwo linii dowodzenia. Uczestnik ma zatem obowiązek wykonywać polecenia swoich przełożonych w zakresie dotyczącym samej rozgrywki. Uchylanie się od wykonywania rozkazów, próby ich sabotowania, oznaczać będą, że uczestnik nie jest w stanie podporządkować się zasadom imprezy i może zostać na wniosek właściwego dowództwa usunięty z imprezy.


Trafienia
- Gracz trafiony w jakąkolwiek część ciała lub oporządzenia krzyczy "Dostałem" i unosi rękę, oznacza się czerwonym kolorem i przyklęka lub kładzie, by nie utrudniać rozgrywki innym.
- Ranny gracz kona 3 minuty. Może i powinien wzywać sanitariusza leżąc nieruchomo w miejscu trafienia. Nie może strzelać, może się przeczołgać o metr do najbliższej osłony.
- Ranny gracz w czasie swoich trzech minut konania może zostać uleczony przez medyka poprzez przewiązanie ręki bandażem.
- Opatrywany przez medyka w czasie procesu leczenia gracz nie jest nieśmiertelny, trafiony ponownie zostaje uznany za martwego.
- Ranny nie może się poruszać. Spod ognia mogą go ściągnąć lub wynieść w bezpieczne miejsce tylko inni gracze.
- Ranny może zostać uleczony tylko raz. Drugie trafienie jest jednoznaczne z udaniem się do respowna albo Szpitala.
- Ranny gracz w czasie swoich rannych 3 minut może dostać się do niewoli (nie jest konieczne jego opatrzenie przez sanitariusza wroga - wystarczy go dotknąć ręką)
- Ranni nie mogą się dobić, ani zostać dobici przez kompanów.
- Zabity po 3 minutach wykrwawiania udaje się prosto do swojego respowna albo Szpitala. Jeśli przeszkodziłoby to w walce, pozostaje w miejscu trafienia do momentu przesunięcia się walczących.
- Trupy i ranni nie gadają, nie wykorzystują swojej pozycji do zwiadu itp. Unikają miejsc w których toczy się walka. Trzymają czerwoną szmatę tak, by była widoczna z daleka.
- Gracze mogą wrócić do walki o każdej pełnej godzinie
- Żołnierze zabici podczas obrony bazy udają się do awaryjnego respown umieszczonego koło 30 metrów za bazą. Do walki mogą powrócić po 15 minutach.
- Trafienie w replikę eliminuje ją z dalszej gry aż do:
- - śmierci gracza,
- - naprawy przez technika (naklejenie klucza na replikę),
- - jego odwiedzin w respownie i przebywanie tam minimum 5 minut.
Jeśli uszkodzenie repliki miało miejsce podczas obrony respa, zostanie ona naprawiona również po 5 minutach.


Jeńcy
- Gracz, który został dotknięty przez przeciwnika w czasie gdy był ranny, zostaje wzięty do niewoli.
- W trakcie akcji jeniec powinien pozostać bierny i słuchać rozkazów swojego oprawcy.
- Jeńca można „przesłuchać”, przeszukać wyłącznie w sztabie lub respownie (nie w drodze do niego, miejscu trafienia itp.) Jeniec na żądanie ma oddać całą posiadaną gotówkę. Po czym w statusie trupa może wrócić do swojego respownie
- W przypadku braku jakiegokolwiek banknotu przez jeńca trafia on do więzienia i odczekuje 30 minut.
- Jeńca można miłosiernie puścić wolno lub przeprowadzić na „ukamienowanie” do sztabu gwardii.
Pod nadzorem gwardzistów przeprowadza się proces „ukamienowania”. Ciało zmarłego gwardia sprzedaje zrozpaczonej rodzinie, dzieląc się prowizją z jego „oprawcami”. Jeniec ukamienowany lub po opuszczeniu niewoli w statusie trupa podąża do swojej bazy macierzystej.
- Jeńców można odbić poprzez położenie ręki na ramieniu, jeniec nie może wcześniej sam podchodzić do wyzwolicieli, czeka na nich w miejscu osadzenia.
- W przypadku gdy „opiekun” jeńca podczas transportu do sztabu zostaje ranny lub zabity, jeniec może uciec, ale aby powrócić do walki musi go klepnąć zdrowy gracz ze swojej drużyny.


Medycy
- Sanitariusze posiadają po 5 opatrunków. Zużyte opatrunki mogą uzupełnić o pełnej godzinie w bazie. Nie można posiadać przy sobie więcej niż 5 opatrunków.
- Medyk może leczyć każdego. Swojego, wroga, gwardzistów, nawet siebie.


Wyjątki dla Gwardii
- Gwardziści to twardzi ludzie - można ich zranić dwa razy zanim zginą, po każdym trafieniu ma 3 minuty na założenie opatrunku przez medyka lub innego gwardzistę.
- Gwardziści mają po 2 medpaki, którymi mogą uleczyć innego gwardzistę. Medpak jest odzyskiwany w momencie wyjścia z respownu po śmierci
- Respown Gwardii znajduje się w jej sztabie.
- Gwardziści mogą wrócić do walki o każdej pełnej, lub połówce godziny.
- Gwardziści nie mogą zostać wynajęci do ataku na Bank.
- Gwardziści są lojalni do końca swojego wynajmu. Nie zdradzają swojego chlebodawcy!
- Gwardziści po wynajęciu muszą zostać oznaczeni taśmą strony która ich wynajęła.


Zdobywanie funduszy
Zdobywanie funduszy może odbywać się na wiele sposobów
1.) Wykonanie głównych misji w scenariuszu
2) Przyjęcie indywidualnych zleceń od osób trudniących się takimi zleceniami. Znajdziesz ich w kasynie, siedzibie Zakonu oraz budynku Kompanii Handlowej. Szukasz mokrej roboty, niekonwencjonalnych zadań, „łatwego” zarobku? To miejsce w sam raz dla Ciebie!!!
3) Obrabowanie banku, w którym przechowywane są pieniądze. Bank może być ochraniany przez patrole gwardzistów, więc zdobycie pieniędzy w ten sposób na pewno nie będzie łatwym kawałkiem chleba.
4) Zranienie wrogiego gracza i w statusie jeńca przetransportowanie go do sztabu, respa, gdzie jeniec może być przeszukany (na żądanie sam oddaje całą posiadaną gotówkę i przechodnie przedmioty)
6) Zdobycie flagi wroga. Każdy sztab będzie miał przydzieloną swoją flagę. Zabranie flagi nieprzyjaciela i przetransportowanie jej do swojego sztabu premiowane jest wysoką nagrodą.
7) Zarobione pieniądze posiadają żołnierze, lub są przechowywane w sztabie przez dowódcę strony lub dowódcę drużyny, który decyduje o ich przeznaczeniu. Dowódca może pozyskiwać brakujące fundusze pozbawiając całego lub części żołdu swoich żołnierzy.
8.) Udział gracza w grach hazardowych w hotelowym kasynie.
9) „Kamieniowanie” jeńca pod nadzorem gwardii. Za ciało zmarłego sowicie zapłaci zrozpaczona rodzina.
Każdemu żołnierzowi na początku rozgrywki zostanie przydzielony żołd w wysokości 100 eurosoft, dowódcy drużyn dostaną 200 eurosoft.


Budynek sztabowy
Budynek sztabowy to namiot znajdujący się na terenie bazy i jest traktowany jako warowny bunkier. Nie da się go zniszczyć przez strzał z RPG-7. Do budynku nie wolno strzelać ani wrzucać granatów. Z namiotu nie można też prowadzić ognia. Jedynym sposobem zdobycia sztabu jest wejście zdrowego gracza strony przeciwnej do środka. Informuje on wtedy o zdobyciu bunkra i wszyscy, którzy znajdują się w środku zostają zabici lub wzięci do niewoli.
Ze zdobytego namiotu nic nie można wynosić – dotyczy to rzeczy osobistych jak i materiałów zlotowych.
W Sztabach nie wolno przechowywać przedmiotów i rekwizytów związanych z misjami scenariusza gry.


Zasady poruszania się po mieście
Na terenie miasta obowiązuje przestrzegany przez Gwardzistów zakaz noszenia odbezpieczonej broni. Aby nie narazić się na ataki Gwardii, należy mieć wypięty magazynek z broni głównej i bocznej, schowany w ładownicy bądź w kieszeni. Karabiny wszelkiej maści powinny być noszone na plecach. Niedostosowanie się do tych zasad można spotkać się z otwarciem ognia ze strony gwardzistów. Gracze wkraczający na teren miasta powinni zachowywać się spokojnie, unikać napięć z gwardzistami i poddawać się ich kontrolom.
Otwarcie ognia lub nie przestrzeganie elementarnych zasad poruszania się po mieście spotka się ze zbrojnym odwetem Gwardii.


[link widoczny dla zalogowanych]
Merkava - zasady używania pojazdu (żuk z wieżyczką)
Czołg Merkava, wyposażony jest w wieżyczkę obrotową na której montowany jest karabin maszynowy M249. Operator wieżyczki montuje swój karabin we własnym zakresie. Oprócz operatora wieżyczki na tylną pakę pojazdu wchodzi maksymalnie 6 osobowy desant.
Pojazd prowadzi kierowca z grupy organizacyjnej zlotu. Maksymalna prędkość pojazdu to ok. 20-25 km/h. Pojazd można zniszczyć specjalnymi ładunkami na magnes (C4 i C5) doczepianymi do karoserii pojazdu lub użyciem relikwii z świątyni tzw. „św. wałem” (opis działania wału znajduje się w topicu „Architektura miasta” pod punktem „świątynia”). Trzecim sposobem jest zbombardowanie pojazdu. Nalot przeprowadzony jest z modelu samolotu, który zdalnie odpala ładunki pirotechniczne (opis nalotów lotniczych opisany jest w następnym punkcie zasad). Nalot można przeprowadzić tylko na terenie miasta.
Merkava można wynająć za specjalna kartę kredytową, gotówkę lub przejąć ją poprzez porwanie. Porwać pojazd można tylko i wyłącznie kiedy znajduje się on w posterunku Merkavy w kwadracie J-12. Chroni go tam niewielki odział gwardii. Aby porwać Merkavę należy obejść lub przełamać obronę Gwardii, wsiąść do kabiny kierowcy i klepnąć prowadzącego pojazd. Kierowca po klepnięciu go oznaczy pojazd stosowną flagą i służyć będzie przez najbliższe pół godziny stronie wynajmującej. Uwaga przejęcie siłą pojazdu skutkuje, że rozjuszeni gwardziści będą próbowali go zniszczyć.
Pojazd trafiony w wyniku nalotu, wysadzony ładunkiem lub relikwia św. wału uznaje się za zniszczony. Po zniszczeniu pojazd tylko z kierowcą wraca na posterunek.
Cała pozostała załoga i desant oznacza się czerwonymi szmatami, wysiada i kładzie w pobliżu miejsca trafienia jako ranni. Czekają na uleczenie lub śmierć i powrót na respown.
Operator wieżyczki trafiony opuszcza pojazd jako ranny i kładzie się w pobliżu miejsca trafienia, po uleczeniu (na zewnątrz pojazdu) może wrócić do wieżyczki. Może go zastąpić też inny zdrowy gracz. W gestii operatora pozostaje użyczenie M249 innej osobie.
Do wnętrza pojazdu nie wolno wrzucać granatów.
Czołg jest przypisany pierwotnie do sił gwardyjskich.
Pojazd można wynająć na max. 30 minut. W tym celu należy porozumieć się bezpośrednio z dowódcą Gwardii za pomocą telefonu komórkowego (numer posiada głównodowodzący) lub poprzez nawiązanie kontaktu z jakimkolwiek gwardzistą (najlepiej dowódcą grupy), który skontaktuje się z głównodowodzącym Gwardii i uzgodni z nim finansowe warunki wypożyczenia. W obiegu będą też specjalne karty płatnicze umożliwiające najem pojazdu. Czołg po wypożyczeniu udaje się do bazy strony wynajmującej gdzie po ewentualnym zamontowaniu M249 może zostać użyty w boju. Czas jest mierzony od momentu przyjazdu do bazy lub czynnego rozpoczęcia użytkowania pojazdu. Czołg posiada flagi informujące o jego aktualnej przynależności.
Flaga czarna: Gwardia
Flaga zielona: Iran
Flaga brązowa: Popis
Flaga żółta: pojazd Kompanii Handlowej
Brak flagi: pojazd wyłączony z walki
Czołg pozbawiony operatora oraz desantu po 5 minutach powraca do miasta. Czołgu nie można przejąć (powiedzmy że kierowca wysadza samobójczo pojazd). Po upływie 30 min pojazd wraca na posterunek.



[link widoczny dla zalogowanych]
Atak lotniczy
W grze będą brać udział modele samolotów sterowanych radiowych, które będą latać nad terenem miasta i bombardować budynki. Posiadają one możliwość zdalnie odpalanych petard. Petardy zrzucone nad budynkiem zabijają wszystkich graczy zgromadzonych w budynku. Każdy nalot będzie poprzedzony sygnałem alarmowym z megafonu. Trafienie w budynek będzie ogłoszone przez megafon. Wszyscy gracze zgromadzeni w budynku muszą oznaczyć się czerwoną chustą i opuścić budynek w statusie trupa. Próby ucieczki z budynku po ogłoszeniu z megafonu są niedopuszczalne i mogą skutkować karą łącznie z wydaleniem z imprezy.
Samoloty można wynająć za specjalne karty kredytowe. Aby wynająć samolot należy skontaktować się telefonicznie z numerem podanym na odwrocie karty i umówić dokładny czas nalotu. Do każdej strony przypisany jest model samolotu wzorowany na podstawie myśliwca F-22. Każdy samolot będzie posiadał oznaczenia identyfikujące przynależność do stosownej strony konfliktu. Obowiązuje absolutny zakaz strzelania do modeli samolotów i osób sterującymi modelami.


Przenośne rakiety przeciwlotnicze (Stinger)
Samoloty można „strącić” strzałem z ręcznej wyrzutni rakietowej typu Stinger. Każda strona będzie miała na posiadanie po jednej sztuce wyrzutni. Strzał w okolice samolotu ok. w promieniu 30m niszczy samolot. Osoba sterująca samolotem zadecyduje czy strzał był celny i w przypadku gdy uzna trafienie przerywa nalot. Użytkowaniem wyrzutni zajmują się osoby, które przeszły wcześniej odpowiednie szkolenie z jego obsługi. Osoba obsługująca wyrzutnię w przypadku postrzału i nie udzieleniu pomocy przez medyka udaje się wraz z wyrzutnią na respown.


[link widoczny dla zalogowanych]
Bunkry przeciwlotnicze
Na terenie miasta będą znajdować się bunkry przeciwlotnicze, w których można ukryć się przed nalotami lotniczymi. Bunkry będą zadaszone. Ilość miejsc ograniczona:)


"Cywile", larpowcy
Osoby chcące odgrywać role larpowe, lub po prostu dostać się do wioski, kasyna czy namiotów, mogą poruszać się po terenie gry BEZ BRONI. Oczywiście okulary ochronne obowiązują ciągle.
Obowiązuje całkowity zakaz strzelania do osób nie uzbrojonych.
Można je legitymować i przeszukiwać.
Zabicie osoby nieuzbrojonej będzie ŚCIGANE jako przestępstwo. Winni tego czynu zostaną zatrzymani i po wydaniu wyroku ukamienowani.
Gwardia ma obowiązek karać przestępców z całą surowością i dbać o bezpieczeństwo cywili.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ARC dnia Nie 16:49, 17 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lee



Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:11, 07 Cze 2011    Temat postu:

Tzw. "cicha śmierć" - zabicie poprzez położenie ręki na ramieniu będzie funkcjonowała w tej edycji Basry, czy już nie? W zasadach chyba już jej nie ma?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ARC



Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Dromadera

PostWysłany: Wto 10:25, 07 Cze 2011    Temat postu:

Lee napisał:
Tzw. "cicha śmierć" - zabicie poprzez położenie ręki na ramieniu będzie funkcjonowała w tej edycji Basry, czy już nie? W zasadach chyba już jej nie ma?


Się regulaminu nie czytało? Wink, w Ważnych Informacjach jest. Główne zasady są niezmienne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lee



Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:07, 07 Cze 2011    Temat postu:

Racja, jest w regulaminie. Przeczytałem go, ale później nie pamiętałem w którym było to miejscu i nie mogłem znaleźć ; p.

Dokładnie chodzi o fragment
Cytat:
-W budynkach obowiązują ograniczenia mocy replik do 350fps. Celować nisko. Jeśli tylko to możliwe, używać "cichej śmierci".

oraz
Cytat:
- W powyższej sytuacji, gdy "trafiony" zaakceptuje swoje trafienie, należy strzelić raz obok niego, by był słyszalny fakt oddania strzału. Nie musimy tego robić, jeśli to było zadanie "cichej śmierci" poprzez dotknięcie.

W pierwszym przykładzie to raczej, "prawo łaski" czyli oszczędzenie strzału z bliska.
W drugim, po dotknięciu ramienia, przeciwnik powinien oznaczyć się jako trup i grzecznie pójść na respa.

Może by się dało umieścić w regulaminie "cichą śmierć" w osobnej linijce od prawa łaski? W tamtym roku nie udało mi się nikogo zabić w ten sposób, bo gracze jako ranni zaczęli wzywać medyka ; p.

Chyba, że dotknięcie nie zabija od razu, a jedynie rani i to ja się mylę?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lee dnia Śro 16:35, 08 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dhagar



Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Śro 21:54, 15 Cze 2011    Temat postu:

Kolejne pytanie. Czy zeszłoroczna gotówka - kto jakąś zachował, mu została - funkcjonuje i w tym roku czy można ją sobie w tej chwili wsadzić w ramkę tylko ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ARC



Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Dromadera

PostWysłany: Czw 1:15, 16 Cze 2011    Temat postu:

Dhagar napisał:
Kolejne pytanie. Czy zeszłoroczna gotówka - kto jakąś zachował, mu została - funkcjonuje i w tym roku czy można ją sobie w tej chwili wsadzić w ramkę tylko ?


Oczywiście Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ukesu



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 1:52, 16 Cze 2011    Temat postu:

A kasa z 2, 3 i 4 edycji ? xD

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ukesu dnia Czw 1:53, 16 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krissu



Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ad-Diwaniya

PostWysłany: Czw 8:23, 16 Cze 2011    Temat postu:

Będzie funkcjonował kantor, w którym będzie można wymienić starą kasę na nową. Bierzcie wszystko co macie Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oshii



Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pilawa

PostWysłany: Pon 12:56, 04 Lip 2011    Temat postu:

Mam pytanie odnośnie granatów grochowych- w mechanice jest wspomniane jedynie o zakazie wrzucania granatów do budynku sztabowego i merkavy, czyli ogólnie poza tymi wyjątkami granatów można używać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miras16



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 17:22, 04 Lip 2011    Temat postu:

Krissu napisał:
Będzie funkcjonował kantor, w którym będzie można wymienić starą kasę na nową. Bierzcie wszystko co macie Jezyk



Jeszcze nam leżycie jakieś 6.000000 z tamtego roku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krissu



Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ad-Diwaniya

PostWysłany: Pon 22:37, 04 Lip 2011    Temat postu:

oshii napisał:
Mam pytanie odnośnie granatów grochowych- w mechanice jest wspomniane jedynie o zakazie wrzucania granatów do budynku sztabowego i merkavy, czyli ogólnie poza tymi wyjątkami granatów można używać?


przede wszystkim trzeba będzie uważać na pogodę - przy dużych i długich upałach używanie granatów będzie zabronione, przynajmniej na terenie otwartym, gdyż łatwo o pożar


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ARC



Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Dromadera

PostWysłany: Pon 23:35, 04 Lip 2011    Temat postu:

Mam nadzieję, że w tym roku będzie można wogóle ich używać, jeśli popada jeszcze ze dwa tygodnie, to nie powinno być problemu Wink.
Używamy na ogólnych zasadach, z głową i okrzykiem.
Dodatkowo NIE używamy ich w strefach LARP, czyli tam gdzie nie toczy się normalna walka, a gra bardziej larpowa, czyli kasyno, szpital.

No i pamiętać o dopuszczalnych rozmiarach petard, żeby mi się jakieś achtungi nie pokazały!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajda



Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 22:56, 21 Lip 2011    Temat postu: Medycy

Wnioskuję do organizatora o brak możliwości samoleczenia medyków oraz gwardzistów.

Kwestia ta jest wysoko sporna, i wynikają z niej raczej problemy niż korzyści.

Dziękuję, pozdrawiam, allah.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GYVER



Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielcowo

PostWysłany: Pią 0:15, 22 Lip 2011    Temat postu:

i Larpowa siedziba Zakonu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dexter



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 1-st S.O.C.

PostWysłany: Pią 13:06, 22 Lip 2011    Temat postu:

Popieram wniosek Spajdy.
Wiem, że działało to przez kilka lat, ale samoleczenie gwardzistów, zwłaszcza w czasie ich ataku, to na prawdę głęboko sporna sprawa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.basra.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin