Forum www.basra.fora.pl Strona Główna www.basra.fora.pl
Forum zlotu
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Architektura miasta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.basra.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARC



Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Dromadera

PostWysłany: Pią 0:21, 03 Cze 2011    Temat postu: Architektura miasta

[link widoczny dla zalogowanych]



Miasto Basra tętni życiem. Warto czasem wychylić dupsko z cieplutkiej bazy i zajrzeć do któregoś przybytku. To mogą być bardzo opłacalne wizyty Wesoly

Metropolia ma status strefy zdemilitaryzowanej. Aby nie narazić się na ataki Gwardii, należy mieć wypięty magazynek z broni głównej i bocznej, schowany w ładownicy bądź w kieszeni. Karabiny wszelkiej maści powinny być noszone na plecach. Niedostosowanie się do tych zasad może spotkać się z otwarciem ognia ze strony gwardzistów. Gracze wkraczający na teren miasta powinni zachowywać się spokojnie, unikać napięć z gwardzistami i poddawać się ich kontrolom. Otwarcie ognia lub nie przestrzeganie elementarnych zasad poruszania się po mieście może spotkać się ze zbrojnym odwetem Gwardii. Nieuzasadniony atak na gwardzistę w rejonie murów miasta, powoduje naruszenie umowy o nieagresji i może powodować kontratak Gwardii przez określony czas (około 20 minut). Lepiej więc unikać konfrontacji z patrolami gwardzistów i nie narażać się na wyniszczającą walkę, którą może wykorzystać nieprzyjaciel. Patrole Gwardii – to spokojnie chodzący po mieście gwardziści unikający epicentrum walk, chyba że są one prowadzone na terenach obiektów bezpośrednio chronionych przez Gwardię. Aby nie prowokować gwardzistów do ataku najlepiej grzecznie stosować się do zasad obowiązujących na terenie miasta.

ARCHITEKTURA MIASTA

[link widoczny dla zalogowanych]
Bank
Należy do Hassana. Przechowywane są tam oszczędności mieszkańców miasta, gwardzistów oraz zysk z kasyna. Obiekt jest pod ścisłą ochroną i obserwacją Gwardii.
Funkcja:
W banku co jakiś czas umieszczana będzie gotówka, złoto, kosztowności, które można skraść. Ale to zadanie tylko dla zuchwałych...



[link widoczny dla zalogowanych]
Kasyno Royale
To były schron przeciwatomowy zbudowany dla Saddama Husajna. Jego pałacowy wystrój łatwo został zaadaptowany na potrzeby kasyna. Obecnym właścicielem tegoż przybytku jest Hassan – zeszłoroczny zwycięzca w wyborach na posadę władcy Basry. Przez wiele lat służył dla swojego poprzednika Umary XVII. Nieoficjalnie był tzw. człowiekiem od mokrej roboty – który nadzorował wszelkie nielegalne zlecenia kacyka. Teraz robi to samo z tą różnicą, że już legalnie. W prowadzeniu biznesu często sięga po usługi najemników aby wyeliminować swoich wrogów i przeciwników. Zleca im różnorakie zadania i misje, które mają przynieść mu wymierne korzyści bez osobistego brudzenia sobie rąk.
Piętą achillesową Hassana jest pociąg do hazardu. Niepisanym prawem, biletem wstępu na teren hotelu jest konieczność udziału w grach hazardowych. Dodatkowo co jakiś czas organizowane są gry w kasynie o sporą stawkę.
Podstawowym warunkiem skorzystania z gościnności Hassana jest rozbrojenie się z wszelakiej broni (min. bomb, granatów, trutek itd.)
Funkcja:
Szukasz mokrej roboty, niekonwencjonalnych zadań, szybkiej gotówki, łatwego zarobku? To miejsce w sam raz dla Ciebie!!! Wojnę wygrywa się nie tylko na polu bitwy. Ta szczytna myśl przyświeca Hassanowi. W kasynie znajdziesz dodatkowe indywidualne zadania i zlecenia, tj.: "neutralizacja", wymuszenia, porwania, sabotaż itp. Za każde wykonane zadanie nagroda!
Drugą ważną funkcją hotelu jest kasyno, w którym można zagrać w gry hazardowe. Przewidywane gry to ruletka (także z w odmianie rosyjskiej) i karciana gra w wojnę. Stawka zależy od graczy. Fortuna kołem się toczy, bądź jej sternikiem!
Co godzinę w kasynie będzie organizowana gra o sporą stawkę: skrzynie złota, przedmioty istotne w scenariuszu, karty kredytowe, cenne informacje itd. W grze może brać udział maksymalnie 8 osób. Każda ze stron może wystawić w jednej grze max. 4 graczy. Jeżeli będzie więcej chętnych z obu stron możliwe jest podbicie stawki. Zalecane jest aby przedstawiciele z POPISU lub Iranu stawili się w komplecie. W przypadku niepełnego składu brakujące miejsca będą uzupełniane przez zaufanych gwardzistów Hassana. W interesie każdej ze stron konfliktu powinno być wystawienie kompletu graczy aby zwiększyć swą szansę na końcowy triumf. Odpuszczając grę zwiększają możliwość na wygraną swojemu przeciwnikowi i w ten sposób osłabią swoją pozycję. Wadium, które należy wpłacić będzie określone na tablicy ogłoszeń na budynku kasyna na min. pół godziny przed każdą grą. Zwycięzca zgarnia wszystko.


[link widoczny dla zalogowanych]
Świątynia
Świętość tego miejsca nie powinna być zakłócana przez wojenną burzę. To miejsce pilnie strzeżone przez gwardię z Zakonu, ze względu na święte relikwie, którym pobożni gwardziści i mieszkańcy miasta oddają niemal fanatyczną cześć. Legendy rozpowszechniane przez Zakon głoszą, że relikwie w Świątyni posiadają cudowne właściwości, które jak dodaje Zakon można z powodzeniem wykorzystać na polu walki. Za odpowiednim „datkiem na świątynię” Zakon chętnie zademonstruje ich działanie.
Funkcja:
Wokół kultu relikwii gwardziści zrzeszeni w Zakonie zbudowali silny autonomiczny ośrodek władzy. Nieoficjalnie pod etykietą relikwii jest opakowana nowoczesna broń. Wojna tocząca się u wrót Basry jest niebywałą okazją do zaprezentowania ich cudownych właściwości. Relikwie można wynająć za specjalne karty kredytowe, wykonując misje na rzecz Zakonu lub gotówkę. Obecnie w świątyni znajdują się dwie relikwie.

1) Św. Wał
Legenda stworzona przez Zakon mówi że ma on cudowną moc niszczenia pojazdów. W rzeczywistości jest to nowoczesna broń, która strzela silnym impulsem elektromagnetycznym. Trafiony nią pojazd zostaje unieruchomiony i wszyscy w aucie giną (wypadek). Aby użyć wał należy wynająć gwardzistę z Zakonu, który kieruje wał w stronę pojazdu z odległości widocznej dla kierowcy. Gdy kierujący dostrzeże wał skierowany w jego stronę, zatrzymuje pojazd i powiadamia pasażerów o zniszczeniu pojazdu. Kierowcą jest jeden z orgów. Aby wał został ponownie użyty musi wrócić do świątyni.

2) Św. Księga Airsoftu
Oficjalna wersja rozpowszechniana przez Zakon głosi iż ten kto przeczyta słowa zawarte w księdze ulega ich mocy i staje się wiernym i pokornym sługą. Nieoficjalnie pergaminy księgi nasączone są narkotycznym wywarem. Wdychanie go podczas czytania w połączeniu z hipnotyczną sugestią ze strony przedstawiciela Zakonu powoduje, że Gwardzista który przeczyta dekalog na jakiś czas (1 godzina) staje sieę poddanym wynajmującego relikwię. Maksymalnie można zwerbować 15 gwardzistów w ten sposób, na tyle starcza nasączony wywar w księdze. Czas wynajmu księgi maksymalnie 1 godzina (wywar się ulatnia na wolnym powietrzu i traci moc). Aby ponownie użyć księgi musi ona wrócić do świątyni.

Do obsługi relikwii niezbędni są gwardziści zrzeszeni w Zakonie. Próby ich obsługi przez inne osoby nie powodują aktywacji ich właściwości. Oczywiście relikwie można skraść ze świątyni. Choć będą bezużyteczne, okup jaki może zapłacić za nie Zakon może być opłacalnym interesem.



[link widoczny dla zalogowanych]
Siedziba Zakonu
Jest to miejsce zamieszkania przez grupę Gwardzistów zrzeszonych wokół doktryny kultu św. relikwii znajdujących się w miejscowej świątyni. Łączy ich pragnienie odnowy religijnej oraz wspólne dążenie do utworzenia w Basrze państwa islamskiego. W przyszłości ideą nadrzędną jest opanowanie wszystkich krajów muzułmańskich. Większość gwardzistów zrzeszonych w Zakonie ma za sobą mroczną przeszłość służby u Talibów lub w bojówkach Al–Kaidy. Wiele nauczyli się tam o meandrach władzy w islamskich państwach, o psychologii tłumu, manipulowaniu opinią społeczną i nielegalnych źródłach finansowania. Nabyte doświadczenia przenieśli na mały grunt Basry.
Funkcja:
Starannie pielęgnowana admiracja relikwii jest dla nich w dużej części przykrywką dla biznesu narkotykowego prowadzonego przez Zakon. Potrafią oni wyprodukować na bazie pochodzących z ich plantacji narkotyczne substancje, których efekty mogą być przydatne w warunkach bojowych. Oficjalne są to święte boskie dymy, które Zakon otacza czcią i adoracją. Aby wejść w ich posiadanie należy się przysłużyć dla Zakonu wykonując na jego rzecz rożne misje, które można uzyskać w siedzibie Zakonu.
Obecnie Zakon ma do dyspozycji trzy św. boskie dymy:

1) Zefir Mekki
To najpopularniejszy narkotyk w ofercie Zakonu. Skutecznie uśmierza tymczasowo ból. Pozwala rannemu uciec z pola bitwy w bezpieczne miejsce aby opatrzyć rany przez medyka.
Instrukcja obsługi:
Tylko osoba ranna może użyć narkotyku. Po otrzymaniu postrzału w ciągu 3 minut należy schować czerwoną chustę i odpalić świecę dymną otrzymaną od Zakonu. Dopóki dym wydobywa się z świecy (niebieski dym ok 50-60 sekund) można dynamicznie zmienić swoją pozycję w celu otrzymania pomocy od medyka. Nie udzielenie pomocy przez medyka podczas wydobywania się dymu jest jednoznaczne z udaniem się na respa po wypaleniu się świecy. Podczas wydobywania się dymu nie można używać repliki. Każdy postrzał z broni, granatu i klepnięcie wroga powoduje śmierć, co jest jednoznaczne z wyrzuceniem dymu na ziemię oznaczenie się chustą i udanie się na respown.

2) Orkan Allaha
To rzadki narkotyk w ofercie Zakonu. Jest zaawansowanym klonem Zefiru Mekki. Działa tak samo z tą różnicą, że nie jest wymagana interwencja medyka. Uśmierza ból i znacząco podnosi poziom adrenaliny. Pozwala rannemu uciec z pola bitwy w bezpieczne miejsce i pozyskać nowe pokłady siły do walki.
Instrukcja obsługi:
Tylko osoba ranna może użyć narkotyku. Po otrzymaniu postrzału w ciągu 3 minut należy schować czerwoną chustę i odpalić świecę dymną otrzymaną od Zakonu. Dopóki dym wydobywa się z świecy (czerwony dym ok 40-50 sekund) można dynamicznie zmienić swoją pozycję. Kiedy bezpiecznie oddalimy się poza zasięg ostrzału wroga po wygaśnięciu świecy można natychmiast wrócić do gry. Podczas wydobywania się dymu nie można używać replik. Każdy postrzał z broni, granatu i klepnięcie wroga powoduje śmierć, co jest jednoznaczne z wyrzuceniem dymu na ziemię, oznaczenie się chustą i udanie się na respown.

3) T600
O tym narkotyku krążą legendy. Tak naprawdę nikt nie wie czy w ogóle istnieje. Owiany jest największą tajemnicą przez Zakon. Plotki zapewne rozsiewane przez samych gwardzistów głoszą, iż ma on cudowną moc nieśmiertelności. Ten kto go zażyje jest odporny na wszelaki ból i zadawane rany. Narkotyk neutralizuje system nerwowy odpowiedzialny za ból i powoduje nagły przypływ energii i wzrost poziomu adrenaliny. I choć działanie T600 jest bardzo krótkie, wizja korzyści jakie może przynieść na polu bitwy powoduje, że jest to najcenniejszy narkotyk w ofercie Zakonu.
Instrukcja obsługi:
Narkotyk neutralizuje system nerwowy odpowiedzialny za ból i powoduje nagły przypływ energii i wzrost poziomu adrenaliny
Osoba ranna lub zdrowa może użyć narkotyku. W przypadku otrzymania postrzału w ciągu 3 minut należy schować czerwoną chustę, założyć kamizelkę odblaskową z napisem T600 i odpalić świecę dymną otrzymaną od Zakonu. Skutkiem ubocznym działania narkotyku jest osłabienie funkcji zmysłów równowagi i postrzegania. Dopóki dym wydobywa się ze świecy (zielony dym ok 50-60 sekund) można powolnym spacerowym krokiem zmieniać swoją pozycję. Podczas wydobywania się dymu można strzelać z repliki, ale tylko z lewej ręki z pozycji biodra (styl na Zombie-Rambo Wesoly ). W prawej ręce trzymamy świecę. Osoby która używa T600 nie można zabić. Kiedy dym przestanie wydobywać się ze świecy należy zaprzestać używania repliki, oznaczyć się czerwoną chustą i w statusie trupa udać się na respown. Do tego narkotyku mile widziane są repliki z pojemnym magazynkiem Wesoly

Wszystkie świece dymne będą odpowiednio przygotowane i oznaczone. Do każdej świecy dymnej przypisany jest odpowiedni kolor dymu. Do każdej świecy będzie dołączona stosowna instrukcja obsługi.



[link widoczny dla zalogowanych]
Szpital
Szpital wojskowy w Basrze, którego wykwalifikowana i doświadczona karda lekarska po praktykach w łódzkim pogotowiu, postawi każdego wojaka na nogi. Szpital leczy każdego, który okaże ważną kartę leczenia.
Funkcja:
Szpital zapewnia możliwość natychmiastowego respa. Każdy trup, który posiada przy sobie kartę leczenia może udać się do szpitala. Karta leczenia będzie dodana do pakietu startowego dla każdego uczestnika. Po przybyciu do szpitala i okazaniu ważnej karty leczenia po ok 1 minutowym larpowym leczeniu, karta zostaje podbita stosowną pieczęcią i wpisaniem nicka uleczonego oraz godziny uzdrowienia. Podbita karta zostaje zwrócona uczestnikowi i po opuszczeniu szpitala może on wrócić do gry. Karta jest jednorazowa.
Możliwa jest też opcja „wypożyczenia” za godziwą opłatę pielęgniarki na front. Ale uwaga, lekarze mocno cenią swój fach...



[link widoczny dla zalogowanych]
Kompania Handlowa „Dust Trade” 
To tajemnicze stowarzyszenie kupieckie działające na ternie Bliskiego Wschodu szczególnie  upodobało sobie kraje w których  toczą się konflikty zbrojne. Głównym jej inwestorem jest niejaki Al Liu-Kasa. Kompania zajmuję się przede wszystkim skupem złota, lokalnych dóbr naturalnych tj, złoża rudy, ropa itd. W zamian oferuje gotówkę, choć tajemnicą  poliszynela jest, że w swojej ofercie mają też okazały arsenał broni, który w obliczu konfliktu w Basrze dosłownie „jest na wagę złota”. 
Funkcja: 
Tu można znaleźć zadania dla pojedynczych graczy, których trud zostanie sowiecie nagrodzony przez Kompanię. Warto skorzystać z oferty Kompani, która ceni dobrze układającą się współpracę. Bardzo istotnym zadaniem Kompani jest odbiór skrzyń ze złotem z magazynów walczących stron. W zamian w zależności od ilości skrzyń zostanie wypłacona broń lub jej elementy niezbędne do realizacji misji w scenariuszu. Odbiór złota będzie odbywał się mniej więcej co godzinę. Pojazd Kompani będzie oznaczony żółtą chorągiewką. W interesie każdej stron jest zapewnienie ochrony transportu złota z magazynu do miasta przed próbami zniszczeniem pojazdu i jego zawartości. Kompania Handlowa ceni sobie jakość i odbiera skrzynie ze złotem tylko odpowiednio magazynowane. Podstawowym warunkiem skupu skrzyń jest to aby w chwili transakcji znajdowały się w magazynie. Skrzynie znajdujące się w chwili przyjazdu przedstawiciela Kompanii poza magazynem nie będą skupowane.



Doki
Miejsce rozładunku i przepływu towaru do portu w Umm Kasr. Cześć Doków została przerobiona na obwarowany port, w którym odbywają się transakcje handlowe. Jest to też główna siedziba Gwardii Basry. Teren Doków poza portem jest patrolowany przez gwardzistów
Funkcja:
W dokach jest siedziba Gwardii. Miejsce dla orgów i respa gwardzistów. Tam można będzie kupić bezpośrednio usługi gwardzistów oraz dostarczyć jeńca na „ukamieniowanie”.



Bazar
To miejsce handlu i rzemiosła. Teren bazarów jest pod ochroną Gwardii Basry. Obowiązuje zakaz wchodzenia na teren handlowy z bronią. Złamanie tego nakazu spotka się z natychmiastową interwencją patrolu Gwardii.


Rafineria
Jedna z największych w kraju. Przetwarza ropę z okolicznych złóż. I jak to na wojnie: jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o ropę....


Magazyny
Położone w dawnej dzielnicy przemysłowej. Przed wojną tętniące życiem, teraz stoją opustoszałe czekając na lepsze czasy.


Radiostacja
Dawna filia arabskiej telewizji Al Dżazira. Budynek wyposażony w sprzęt satelitarny i radiowy. Podczas wojny wykorzystywany głównie na potrzeby propagandowe.




Mapa miasta:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ARC dnia Pią 0:55, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
N.A.T.Siwy



Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:59, 03 Cze 2011    Temat postu:

W którym miejscu jest brama ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ukesu



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 11:50, 03 Cze 2011    Temat postu:

Dokładnie na linii między M9 a M10 tuż obok kasyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
N.A.T.Siwy



Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:52, 03 Cze 2011    Temat postu:

thx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DoktorPe



Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:16, 10 Cze 2011    Temat postu:

Oo Siwy od stalkerów zagości w świętokrzyskie progi.Witamy witamy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.basra.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin