Forum www.basra.fora.pl Strona Główna www.basra.fora.pl
Forum zlotu
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Architektura miasta

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.basra.fora.pl Strona Główna -> Scenariusz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARC



Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Dromadera

PostWysłany: Czw 9:21, 08 Lip 2010    Temat postu: Architektura miasta

Miasto ma status strefy zdemilitaryzowanej. Aby nie narazić się na ataki Gwardii, należy mieć wypięty magazynek z broni głównej i bocznej, schowany w ładownicy bądź w kieszeni. Karabiny wszelkiej maści powinny być noszone na plecach. Niedostosowanie się do tych zasad można spotkać się z otwarciem ognia ze strony gwardzistów. Gracze wkraczający na teren miasta powinni zachowywać się spokojnie, unikać napięć z gwardzistami i poddawać się ich kontrolom. Otwarcie ognia lub nie przestrzeganie elementarnych zasad poruszania się po mieście może spotkać się ze zbrojnym odwetem Gwardii.


ARCHITEKTURA MIASTA


Bank
Należy do Umary XVII. Przechowywane są tam oszczędności mieszkańców miasta (w tym sporej części zamożnych kupców) oraz gwardzistów. Jest pod ścisłą ochroną i obserwacją Gwardii. Aby dotrzeć do zawartości sejfu oprócz poradzenia sobie z ochroną banku należy sforsować zabezpieczenia w wewnątrz budynku (odpalić petardę, uruchomić zamek czasowy i odczekać 3 minuty)
Funkcja:
W banku co jakiś czas umieszczana będzie gotówka. Aby zajrzeć do zawartości sejfu najpierw trzeba uporać się z gwardzistami, a później sforsować zabezpieczenia banku. Odpalić petardę i odczekać trzy minuty. Po spełnieniu tych warunków zawartość sejfu ukaże się w szczelinie bankomatowej i można ją sobie przywłaszczyć.


Hotel Royale
To były schron przeciwatomowy zbudowany dla Saddama Husajna. Jego pałacowy wystrój łatwo został zaadaptowany na potrzeby hotelu. Właścicielem tegoż przybytku jest Sardi Perinion, były żołnierz Legii Cudzoziemskiej, najemnik, przez wiele lat służący dla Umary XVII. Człowiek od tzw. mokrej roboty – Który nieoficjalnie nadzoruje wszelkie nielegalne zlecenia.
Piętą achillesową Sardiego jest pociąg do hazardu. Na potrzeby gości hotelowych wybudował kasyno. Niepisanym prawem, biletem wstępu na teren hotelu jest konieczność udziału w grach hazardowych. Minimalną stawkę określa Sardi. Dodatkowym warunkiem z korzystania z gościnności Sardiego jest rozbrojenie się.
Funkcja:
Szukasz mokrej roboty, niekonwencjonalnych zadań, łatwego zarobku? To miejsce w sam raz dla Ciebie!!! Wojnę wygrywa się nie tylko na polu bitwy. Ta szczytna myśl przyświeca Sardeimu. W hotelu znajdziesz dodatkowe indywidualne zadania i zlecenia tj.: "neutralizacja", wymuszenia, porwania, sabotaż itp. Za każde wykonane zadanie nagroda!
Drugą ważną funkcją hotelu jest kasyno, w którym można zagrać w gry hazardowe z Sardim, ale również pomiędzy graczami zwaśnionych stron. Przewidywane gry to ruletka (także z w odmianie rosyjskiej) i karciana gra w wojnę. Stawka zależy od graczy. Fortuna kołem się toczy, bądź jej sternikiem!



Doki
Miejsce rozładunku i przepływu towaru do portu w Umm Kasr. Cześć Doków została przerobiona na obwarowany port, w którym odbywają się transakcje handlowe. Jest to też główna siedziba Gwardii Basry. Teren Doków poza portem jest patrolowany przez gwardzistów
Funkcja:
W dokach jest siedziba Gwardii. Miejsce dla orgów i respa gwardzistów. Tam można będzie kupić usługi gwardzistów oraz dostarczyć jeńca na „ukamieniowanie”.


Bazar
To miejsce handlu i rzemiosła. Teren bazarów jest pod ochroną Gwardii Basry. Obowiązuje zakaz wchodzenia na teren handlowy z bronią. Złamanie tego nakazu spotka się z natychmiastową interwencją patrolu Gwardii.


Rafineria
Jedna z największych w kraju. Przetwarza ropę z okolicznych złóż. I jak to na wojnie: jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o ropę....


Magazyny
Położone w dawnej dzielnicy przemysłowej. Przed wojną tętniące życiem, teraz stoją opustoszałe czekając na lepsze czasy.


Radiostacja
Dawna filia arabskiej telewizji Al Dżazira. Budynek wyposażony w sprzęt satelitarny i radiowy. Podczas wojny wykorzystywany głównie na potrzeby propagandowe.


Meczet
Świętość tego miejsca nie powinna być zakłócana przez wojenną burzę. To miejsce pilnie strzeżone przez gwardię, ze względu na święte relikwie, którym pobożni gwardziści i mieszkańcy miasta oddają niemal fanatyczną cześć.
W meczecie znajdują się dużej wartości relikwie np Św. Księga Airsoftu lub Piaski Czasu, do których są mocno przywiązani Gwardziści, i są gotowi dla nich na wiele poświęceń.


Mapa miasta:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.basra.fora.pl Strona Główna -> Scenariusz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin